Feber, sol, ont i händerna och rösta på Thella.

http://barn.semper.se/sv/photo_competition/gallery  SNÄLLA RÖSTA PÅ THELLA MED STÖR EJ SKYLTEN.

Så kan man summera dagen.

Eftersom jag känner min son väldigt väl så vaknade han som jag trott vid 2 tiden med 40 graders feber. Och som vanligt när han har så hög feber har vi drakar i vårt hem. Han pratar som bara den om dessa drakar. Så ingen annan kan sova heller. Jag hade turen att Thella vakna kl 3 och ville ha mat, så jag stanna kvar inne på hennes rum så man fick lite sömn i allafall.

Idag har han inte haft någon feber men inte på topp för de. Snorrig och hostig, han har inte orkat leka så mycket heller, så imorgon får han snällt stanna hemma med mig och Thella.

Annars då ja idag har solen tittat fram inte mycket men nu vet vi att den finns iallafall.
OJ CSI har börjat får återkomma i pausen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0