Fortsättning på onsdagen

 Vår lilla tiger.

 Dagens klädval. Allt är köpt av Moster Lena. Äntligen kom hon i strumpbyxorna fast det var st 50-56.

  Idag började Thella ta i sköldpaddan som var framför henne, hon tyckte det var skit skoj när hon rörde den. Jag filma även en snutt med kameran ska pröva lägga ut det här, får se om det funkar.

Muffins hann Oliwer och jag baka medans Thella sov en stund på eftermiddagen så efter maten lyxade vi.

   35st blev det.            God blev det med glass och strössel.

 Här har Daniel fixat så Oliwer kan se på tv i sitt rum nu.

nej någon film snutt blev det inte, fattar inte hur man gör. Får be Daniel hjälpa mig en annan gång, för nu ska jag bädda rent i Oliwers säng så vi kan bära in honom till sitt rum. Sen väntar tv:n för min del.

Kram på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0