Helgen i bilder.

I Fredags kväll kom min gamla barndoms kamrat (oj vad gamla vi låter) Eva med familj till oss. Oliwer och Thella sov med deras lilla Tilde höll lådan så det räckte.
Inte blyg för fem öre, hon var hel skön.
Eftersom de kom vid halv 9 tiden på kvällen, åkte Daniel och Magnus iväg och köpte köp mat. De andra åt SUB WAY och jag MC Donalds. Tilde åt pommes med mig.
Nu när svärföräldrarna flyttat ut till sin stuga på helgerna så passar det perfekt att våra gäster sover hos dem, är ju inte så långt emellan oss. Så runt 11 tiden gick de hem dit för att sova.

Daniel jobbade på lördagen, så vi andra tog bussen upp på stan för att shoppa lite.
Jag kom hem med 2 bitringar och lite mat. Var och lämnade tillbaks Oliwers nya jacka. Eller jag fick köpa ut den för 50 kr eftersom de inte hade några mer såna jackor kvar. (För er som undrar så hade dragkedjan gått sönder)
Sen lämna jag den till Daniels kusin Nicklas fru så nu ska hon fixa den. Perfekt för både Oliwer och jag var så nöjda över den.

På kvällen åt vi tacos och såg på film, eller vi försökte se på film. Men Tilde fick för sig att vakna vid halv 12 tiden, så de fick snällt traska hem till svärföräldrarna för att få henne att fortsätta sova där.

Söndagen tillbringa vi i lekparken här utanför, Eva med familj åkte hem efter att fått i sig lite lunch vid 2 tiden.
Sen tog vi andra det mest lugn. Daniel tog med sig barnen till Oliwers gympa så jag fick lite egen tid till tvätt,disk och städning. (låter ju fint att säga egen tid)

Här kommer bilderna från helgen.

 Magnus med en trött Thella.   Charmtrollet Tilde

 Oliwer och Tilde när vi väntar på bussen hem. Tilde är såå intresserad av bussarna.

 Eva matar en hungrig Thella. Och Tilde blev lite sotis och vill oxå matas

 Det sägs att Tilde gillar att gunga. Det hade jag aldrig kunnat tro!!!!!

 Oliwer och Daniel har gjort ett mästerverk i sanden.


Snygg va? Lägg märke till de gröna snorrkråkorna i näsan (det är mycket jobb nerlagt med denna sandgubbe.)

 Å Thella sov som vanligt. men söt är hon iallafall.

 Oliwer var oxå rätt trött efter sin gympa på söndagskvällen.

ja det var denna helgen i bilder. Tack Eva, Magnus och Tilde för att ni kom och hälsa på oss. Det får vi göra om igen snart. Vi ses väl i sommar om inte annat.






Kommentarer
Kaisa

hehehe.. snygg sandgubbe... Märks att du jobbar på dagis hehe...

2008-05-07 @ 14:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0