Lördagen tillbringa vi på stan

Åkte upp redan vid halv 10, mmm man kan ju nästan tro att vi inte var kloka. Men Daniel låg kvar hemma.
Själva traska vi runt för att se när Pierrsa spelade. Oliwer var hel lycklig hela dagen. Plus att han flörtat med mormor så hon bidrog med en liten peng till nya gitaren som han längtat såååå efter.

 Här väntar vi på pierre, gjorde inget annat den helgen tycker jag fast han inte sov hos oss.


Visst är han stillig. Handskarna är bäst *asg*

MOJJE från latjo lajban var på stan och spelade.

      Oliwer diggade loss.

 Efter en dag på stan var alla trötta. Morfar och Oliwer passa på att vila fötterna medans vi vänta på bussen.

 Thella passa på att sova.

 Mina fötter mådde inte så bra efter 8 timmar på stan. Tur jag tog gå skorna iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0