Morsdag

Mmm i denna familj vet vi knappt vad det är för dag Såna dagar är bara ett onödigt ont. Iallafall enligt visa.
Därför hade jag sagt att jag ville ha en ny box med Sjunde Himlen som kommit ut. Jag skulle iallafall köpa den så jag kunde lika gärna säga att jag får den i morsdags present för av mannen skulle jag inte få något.
Oliwer gjorde en teckning med en massa blod, hmm undrar varför.??
Ja den fick man nöja sig med.

Min mamma fick iallafall paket. En chokladask och ett gäng lotter. Vann gjorde hon oxå 110 kr om jag inte minns helt fel. Men det var hon värd.
 Här får hon vår present. Oliwer ville så gärna ge paket och eftersom hans far inte fixat något åt mig så fick han ge paketet till min mamma istället.

Oliwer var så glad för sin nya gitarr så han hade en liten sång stund med farmor, farfar, mormor och morfar innan vi åkte på kalas i söndag.



 Och alla njöt av musiken.

JAG FICK IALLAFALL NÖJA MIG MED EN MASSA KRAMAR FRÅN MINA UNDERBARA BARN PÅ KVÄLLEN.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0