Pastasallad i solen.

På förmiddagen när Thella sov i 2 timmar passa jag på att äta frulle i lugn och ro. Softa lite framför datorn och bara tog det lugnt.
Så här söt är hon när hon sover. (undrar varför nästan alla kort på Thella är när hon sover?)



Vid 1 tiden packa jag ner henne i vagnen för att sen promenara till konsum innan sonen skulle hämtas.
Inhandla lite kyckling och grönsaker, så efter att Oliwer blivit hämtad gick vi hem och gjorde en pastasallad med kyckling att ta med till lekparken.
Sen bar det iväg. Oliwer tog cyklen och jag jogga efter med vagnen och en sovande Thella.

 Lägg märket till att han cyklar som de stora coola killarna, för jag fick minsan veta att tjejer inte törs cykla så.

 Thella gjorde tummen upp för promenaden.

   Lite pastasallad i lekparken försökte oliwer få i sig, men de stora barnen från skolan var där med sitt fritids så det var intressantare att kolla på när de spelade fotboll.


Jag hade packat ner 4 muffins eftersom jag inte visste om Isa och hennes pappa kanske oxå skulle var i lekparken och ville ha fika.
Men när Oliwer fick se alla muffins lös han upp som solen.
När han satt där och mumsa i sig sin första, å jag tar ett kort tittar han på mig och säger.
-Men mamma tog inte du med dig någon muffins till dig?????
Ja kan kunde ju drömma om att få trycka i sig alla 4 muffinsen. (Ja han fick 2½, men han var så söt)

Sen lira vi lite boll, lekte med alla roliga grejer, jag hade ett tivoli som Oliwer var och åkte på.
Biljetterna var pussar, vilket man inte tackar nej till.

   hmm snygga gräsfläckar på bena.

   Här åker han karusell om ni undrar.

 Thella tog hand om kepsen medans brosan hade cykelhjälmen på sig hem.

Japp det var dagen det.  Nu ska jag ta och gå å lägga mig.

Måste bara berätta att på söndag ska jag ut och roa mig.
Sound of music here i come!!!!!!! LÄNGAR SÅ MYCKET.

Bara så att ni vet;-)



Kommentarer
Emma

Hihi.. skön kommentar om muffinsen =) de är för goa de små barnen.. kram

2008-05-07 @ 20:24:01
URL: http://emmakennmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0