Regn och åter regn.

Man blir ju lite bortskämd med det fina vädret som varit. Nu har det regnat sen i hmmm onsdags tror jag.
Fast igår och idag har det regnat hela tiden:-(

Igår var vi till marieberg och shoppa lite, Oliwer fick nya gardiner och 2 kuddar. Sen var det bara mat vi inhandla.
Hittade jätte mycket snygga barnkläder på Lindex, men som vanligt godkände inte plånboken de köpen.

På kvällen gjorde vi hemma gjord pizza och Daniel å jag gneppa ihop en skattjakt för Oliwer.
Eftersom han inte ska vara hemma ikväll fick han sitt lördagsgodis då istället. Vi myste med pizza, film och godis.
När barnen somnat kollade Daniel och jag på en film, eller Daniel såg en film jag somna efter 1 h 20 minuter.

Tog lite kort igår morgonen som jag tänkte bjuda på.

 
Bolibompa tajm för syskonen Widén.

Idag har det inte hänt allt för mycket. Regnet vill ju inte ta semester så vi har hållt oss inne hela dagen.
Jag började sätta upp Oliwers nya gardiner kl 11 och de var inte klara förens halv 2 (skyller på barnen)
Men det är faktisk sååååååå tråkigt att sätta upp gardiner, men det blev rätt bra ändån.

Nu vid 2 kom en dagis kompis till Oliwer så de har rivit ut ALLA hans leksaker på hans rum.
Tänkte servera lite mellis om ett tag och sen vid halv 4 tänkte jag skicka ut dem en stund innan han ska hem vid 4.
Vid 5 ska svärmor komma och skjusa Daniel till 30 årsfesten och sen tar hon med sig Oliwer till stugan, så ska han sova över där med kusinerna. Så ikväll är det jag som är solo hela kvällen, eller nja Thella är ju hemma med mig.

 Thella försökte roa sig medans mamma hade så skoj med gardinerna.

 Oliwer spela fem myror undertiden.

Här är resultatet.



RÄTT NÖJD ÄNDÅN.

Inte dåligt för att vara mig om man säger så, ni som känner mig vet att jag verkligen HATAR gardiner.



Kommentarer
Emma

Haha.. hoppas det var barnen som kom emellan för dom där gardinerna ska inte ta två och en halv timma att sätta upp =) skitsnygga var dom i alla fall..! Ha det gött..

2008-05-17 @ 17:57:27
URL: http://emmakennmark.blogg.se/
Kaisa

Och sen är det bara att komma hem till mig... jag behöver också ha lite nya gardiner - men kan verkligen INTE sy... Välkommen ;)

2008-05-18 @ 09:22:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0