Regn och muffins

blev det idag.

Har inte blivit så många kort idag, vädret har inte varit så skojigt så man har inte varit ute så mycket. Tog en promenad till dagis med Oliwer och thella imorse. Han kom faktiskt 5 minuter innan 9 idag. Inte dåligt för att var oss.
Får hoppas att vi kan hålla detta tempo nu, för imorgon har de förskolans dag på dagis och då ska de ha maskerad med hela dagiset emellan 9-11.

Idag efter att jag lämnat av Oliwer sov Thella jätte länge inne, hon har haft nån vecka nu då hon bara har sovit halvtimmar på dagarna. Men som sagt idag slog hon på stort och sov ca 2 timmar på förmiddagen och 1½ på eftermiddagen. Medans hon sov på förmiddagen gick jag igenom alla korten på datorn för att se vilka som skulle framkallas. Det blev en hel del kan jag lova, nu ska man bara ha tid och ork att ladda ner dem på korthusets hemsida.

nepp nu ska jag försöka söva sonen, dottern lyckades jag precis få att somna. Så det är bara en kvar;-)
återkommer snart med kort.


Kommentarer
Emma

postfoto.se är billigare tror jag. De har en fast fraktkostnad på typ 39kr korthuset tar efter vikt så om du har massa ort är nog första alternativet bättre =) kram

2008-05-16 @ 12:34:43
URL: http://emmakennmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0