Sitter här

i min ensamhet. Mannen är på 30 årskalas, Oliwer följde med farmor ut till stugan och Thella sover.
Mmmmm å själv sitter jag här framför datorn (som krånglar HELA tiden) och laddar över kort till framkallning.
Ska se på CSI nu vid 21:00, är tydligen något dubbelavsnitt då de gjort ett avsnitt ihop med någon serie på 1an.
Tänkte iallafall se det, CSI brukar vara bra å inte har jag något bättre för mig heller.

Var faktiskt ute en sväng förut idag under den 1 det var uppehåll. Precis efter att vi kommit in började de hagla och åska. Efter det har fåglarna kvittrat och regnet fortsatt droppa ner.

Nu börjar mitt program ses i mörra med en rapport om kvällen;-)


Kommentarer
Kaisa

Jag såg också det där dubbelavsnittet... Hade också lite småtråkigt igår. Tur att tv:n och datorn finns :)

2008-05-18 @ 09:25:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0