Stadsparken och lektajm.

I morse fick jag sms från Emma och Amilia de vill åka till stadsparken och leka lite. Vilket vi inte tacka nej till.
Så det var bara att hoppa upp och packa ner lite grejer och dra iväg. Idag åkte faktiskt shortsen på.
Oliwer var så söt i sina, tänk vad stor han har blivit min lilla kille.

Vi tog iallafall bussen upp på stan, köpte med oss lite lunch å sen gick vi till stadsparken för att njuta av maten och leka lite.
Barnen hann med en glass oxå innan vi var tvugna att åka hem. Oliwer skulle nämligen till en dagiskompis och leka vid 2.
När jag dumpat av honom där traska jag hem med Thella, som även idag vägrat sova längre stunder än 20-30 minuter. Försökte få henne att somna här utanför men inte då, så när jag drog in henne i hallen somna hon nästan på en gång. Så nu ligger hon där nere och snarkar. Om 20 minuter ska vi hämta Oliwer igen, jag hann iallafall blogga lite och tvätta en maskin tvätt.

Nu till dagens bilder. Shit vad kul det är med lite sommarbilder numera.

 Oliwer väntar på bussen.

 Oliwer och Ammis på bussen (lägg märket till ammis blåöga, det är Oliwers mästerverk.)

 Gullungen i solhatt.

 Slår på stort och bjuder på en bild med mig själv. Så håll tillgodo för det händer nog inte mer.


LIK MAMMA VA!!!!!!!!

    
Medans Oliwer och Ammis lekte, slappade gravida Emma i solen.



Efter leken tog vi en promenad till Wadköping och köpte glass som barnen mumsa i sig, medans Thella fick ny blöja och mat.

   Sen skrev vi Oliwer och Amilia med bokstavskex.


Kommentarer
Maloj

Ja visst är det skönt med sol! ler Hur gutt som helst, och i helgen ska det bli ännu finare. Nu börjar den riktiga grillsäsongen. Ikväll ska vi till svärföräldrarna och få mat, och så frågade mamma igår om vi skulle grilla i helgen. LÅter ju inte helt fel :-)

2008-05-09 @ 17:05:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0