Stora tjejen



Den här gullungen har under dagen vänt sig från mage till rygg ca 6 gånger. Å naturligtviss gjorde hon de 3 första gånger med pappa. Så han har varit lite smått kaxig hela dagen. Men nu ikväll fick både Oliwer och jag se på när hon gjorde det igen. Fasen vad tiden går fort snart kryper hon väl. På fredag blir hon 4 månader och då är det dags för smakportioner med potatis.



Oliwer har haft sommar fest på dagis nu ikväll. Här sjöng alla barnen en massa sommarlåtar för oss vuxna.
Tjejen på andra raden näst längst ut på höger sida TUVA. Det är tjejen som oliwer är kär i. De är tydligen förlovade, de hade Tuva sagt till sin mamma. För de har ju bytt ringar med varandra.
Ja det ska börjas tidigt.

Nepp nu är det tv för mig får ladda över lite mer bilder imorgon.


Kommentarer
Eva

Hon är inte dålig lilla Thella, bara fyra månader och redan vänder sig runt. Fast Tilde var i och för sig extremt sen med det, tror hon var typ nio månader eller något... He he...

2008-05-29 @ 08:53:30
Maloj

Vad duktig mosters hjärta är :-) När jag kommer upp nästa helg vill jag att hon kryper ;-)

Och jag ska ta mig ett allvarligt snack med eran son. Har ni haft något sånt snack med honom? Tycker han skulle få veta när han är förlovad och allt.

2008-05-29 @ 17:24:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0