Tillbaks

Jo som sagt solen kom fram idag så självklart drog mannen med mig ut i trädgården.
Vilken glädje de lös om mig, fasen jag drog säkert 15 skottkärror(stavas nog inte så) med jord. Har en aning ont i händer och armar nu för att inte tala om ryggen. Men nån gång kommer det bli fint där ute. Nån gång mina vänner måste bara ha tålamod att vänta.

Nu ikväll är faktiskt Daniels kompis Staffan här och hjälper till, och det tackar jag för. Det innebär att jag slipper slita lika mycket på onsdag när mannen är ledig igen.

Lite kort från dagen.

 Känner du igen tröjan Malou???

 Nya tavlor på Thellas rum och nej de hänger inte rakt. Å ändå använde daniel laserpass.

      Framför bompa nu ikväll.

Nu ska jag tillbaks till CSI ses i mörra igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0