Väntar på smålandsgäster.

Nu i när som helst kommer Eva, Magnus och Tilde till oss. Som Oliwer har väntat, fast nu ligger han i sängen och är på väg att somna. Han var så trött att han inte orka vänta. Men han har väldigt svårt att somna minsta lilla ljud låter som om de kommer.

Idag har Amilia varit hos oss ett tag hennes päron jobbade så då passa vi på att låna henne lite.
Oliwer och Amilia lekte ute i lekparken och här innen en stund.
Knäppte lite kort som jag ska lägga upp sen, men vet inte om jag hinner det nu innan Eva med familj kommer.

Annars har det inte hänt så mycket idag, mest varit ute.

Imorgon ska vi väl göra stan som det brukar heta. Inte för att jag kan göra några större köp. Lite svårt med ca 80:- på kontot. Men en lunch blir det iallafall.

Japp nu sover sonen, hehe han kommer säkert vakna när de kommer iallafall.

Ska ta och ladda över korten återkommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0