Äntligen helg igen.

Som jag har längtat, inte för att de ska hända något speciellt men helg innebär att man inte behöver göra ett skit.
Imorgon blir de bara till att softa, hur lätt de nu kommer bli med 2 barn hängandes i vardera ben.

Har faktiskt missat att berätta en super viktig grej
Thella tog sina första 3 steg helt själv i onsdags kväll, fattar inte hur jag kunnat missa att berätta det.
Det blev bara 3 steg från soffbordet till mig som satt i soffan, förstökte sen få henne att göra om det.
Men det var inte intressant, hon var skit trött å inte alls sugen på att gå.
Har testat lite nu varje dag men hon sätter sig bara ner eller vägrar släppa, får allt ta och muta henne lite imorgon Oliwer och jag.

Torsdag 27/11
I Torsdags var Daniel hemma från jobbet och lå i sängen nästan hela dagen och snora. Det var så synd om honom.
Själv röjde jag upp ner i vardagsrummet, byte gardiner i köket och i vardagsrummet.
När jag hämtat hem Oliwer från dagis hjälpte han mig med Thella så jag fick göra gardinerna klart i vardagsrummet.
Å jag de är alldelles för långa MEN VEM BRYR SIG.??? Alla utom jag så duger det inte får ni väl själva lägga upp dem för jag gör det inte.
 Oliwer tog mig verkligen på orden. Han VAKTAR Thella.
 Fint va?? ;-)
När jag höll på att byta gardiner tog Oliwer kameran och fota lite, här kommer lite av bilderna.
 hmmm ingen kommentar
 
 
 

Det hårt sjuke pappan.

Nja det var väl vår torsdag roligare än så blev det inte.

Fredag 28/11
Morgonen blev lugn vi plocka lite och hann till och med en dusch.
 Thella busa lite med storebror.
 Hallå någon här?
 Ja men vem?
 Jasså var det bara du!!!!

 Under tiden Thella sov passa vi andra på att lägga oss på sängen och se en ny film.
SPACE CHIMPS Oliwer och jag var och såg den på bio men Daniel hade inte sett den.

När Thella vaknat tog vi oss en promenad till konsum allihop. Var ute i nästan 2 timmar.
 Lättare att gå med cykeln än att cykla verkar Oliwer tycka.
 Nu är svampen smyckad inför julen.

Idag har här städas jag damsuga av nedervåningen och Daniel (efter många suckande och arga blickar) städade övervåningen.
Efter maten åt vi lite fruktgryta som Oliwer valde att kalla det, vi andra brukar säga fruktsallad.

Å nu vakna Thella suck hon som somna på en gång när jag la upp henne runt 7 men nu när grabbarna kom upp lyckades de väcka henne. JIPPPPPPPIIIIIIIII !!!!!

Ha en bra kväll


Kommentarer
emma

hej hopp , rolig bild på Oliwer som vaktar Thella hahaa och vad duktig tjej Thella är som har tagit 3 steg redan , nu blir det snart fullt ös där hemma då hihi

2008-11-30 @ 17:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0