Lördagen avklarad

utan några missöden. Tur det för fler hade jag inte klarat av.
Idag fick Daniel riva upp golvet under trappen oxå *suck*hur ska detta sluta.

Dagen började mindre bra då jag vaknar av att Daniel smyger ut ur sovrummet och stänger dörren, sätter mig upp och kollar klockan 09:35 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Shit fort upp hojtar på Oliwer att nu har vi super bråttom Emma och Amilia skulle ju komma och hämta oss runt 20 i 10. Är friskis och svettis gympa kl 10 ju. Har nog faktiskt aldrig sett Oliwer få på sig kläderna, jacka och skor så snabbt, hann ju till och med få i sig halva mackan. Kanske ska göra så här varje morgon. Eller inte......

Nå ja vi kom i tid iallafall, men så mycket ork till gympan hade jag inte. Tur jag fick med mig kameran så jag kunde skylla på att jag fotade idag;-)

 Ammis och Oliwer gympar så det står härliga till.
Å hej å hå
 Här flyger vi som Karlsson
 Tränar på att stå på ett ben.

När vi kom hem hade Thella och pappa fajtas lite om kläder och blöja men jag tyckte hon såg helt ok ut.
Det är ju inte lätt att ta på henne med 2 händer så jag förstår om Daniel hade det jobbigt.


Alla som känner min underbara man vet ju att han tycker det är rätt så skoj att retas med sina barn.
Så här hitta jag honom med Thella idag
 Gissa om hon var arg?
Tur hon har en så snäll mamma som fixar lite käk åt henne.
 Hon hade bara ätit 1 dl gröt precis innan.

Ja så här såg det ut under trappen idag, så det vara bara att ta fram kofoten och börja riva upp golv.


 Så ja mamma står jag inte bra här???
 Oliwer slog in paketet som Neo ska få imorgon helt själv idag.

Försökte få barnen att samarbeta idag vilket inte var helt lätt. Ville ta ett julkort men funka inte allt för bra.

Oliwer fick en riktigt saftig puss som tack för hjälpen av Thella iallafall.

Nu ska vi se lite film när sista barnet äntligen har somnat. Fast man hinner nog inte mer än sätta sig till rätta innan nästa vaknar.

God natt och fortsatt trevlig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0