Redan sista dagen på helgen

suck och stön vad tiden går fort. Attans bananer som vi brukar säga redan en ny hård arbetsvecka börjar igen i mörra. Men som Oliwer numera säger i var och varannan mening:
-Snart är det jul....
Nästan så man kan tro att han längtar efter tomten.

Just nu ligger han i sin säng och verkligen kämpar för att hålla ögonen öppna, han är helt slut men vill inte somna.
Han har inte sagt ett ljud sen han la sig för ca en kvart sen, trodde han sov men han har ögonen på halv stång. Han ger inte upp i första taget inte. Nå ja han tjatar ju inte på oss iallafall.

Idag har vi hållit igång hela dagen.
Fick upp familjen rätt tidigt i morse skulle iväg och fixa lite inför julklapparna, Oliwer fick tag i kameran och tog lite kort. När vi höll på att göra oss i ordning.
 En go och glad syster som inte vill ha på sig kläder.
 En knäpp pappa. Som hamna framför datorn istället för att klä på sig.
 Ja idag har jag haft på mig spöksrtumpor om ni ville vet.
 Här är mästerfotografen själv.

Halv 2 åkte Oliwer och jag på kalas vid lek och buslandet. 13 ungar som for runt eller det var 13 på Neos kalas sen var väl typ hälften av Örebros ungar oxå där och röjde. Men det gick faktiskt himla bra jag slapp springa runt med Oliwer iallafall å bara det gör att jag är nöjd.
  Kalas för Neo 5 år.

Klockan 4 kom Daniel och hämta oss sen var det fort hem för att byta om till gympakläder. Gympan börja kl 5 och höll på till kl 6. Daniel och Oliwer köpte med sig MC Donalds hem. Ja vi var tvugna de hade ju STAR WARS tema på happy mealen.

Nu ska jag kolla igenom alla kort så vi kan göra årets almanacka så med denna bild säger vi god natt.



Kommentarer
Malou

Förstår att Oliwer vad trött, så mycket som han gjorde idag, hade kanske räckt med kalaset? Stackarn hinner inte hem från stoj och lek, innan han ska till nästa stoj och lek, men å andra sidan kanske han ville det med.



2008-11-17 @ 11:05:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0