Trött är bara förnamnet

Är verkligen skit trött, sen sitter jag vid Daniels dator å den är verkligen hur sjuk som helst. Fattar inte hans mus klickar mig hit och dit blir tokig. Sen har han världens oskönaste datastol för att inte tal om tangentbordet.
Grrrr vill ha min dator NU. Snälla Korra kom snart.

Idag var har vi gjort då, hmmmm inte så mycket igentligen men vi har knappt varit hemma.
Daniel lämna Oliwer på dagis i morse och kom sen hem med nybakta frallor från ett bageri.
(Å nej han hade inte kommit på ideen själv, jag ringde och bad om det)
Gött var det iallafall de få tuggorna man fick i sig, hade nämligen en Thella brevid mig som är lite smått förtjust i mat.

När Thella somnat så passa jag på att hoppa in i duschen, tyvärr sov Thella bara i ca 30 minuter så det blev ingen lugn stund för sig själv idag inte.

Klockan 13 var vi och hämta Amilia på hennes dagis, sen fort iväg till Oliwer och hämta upp honom. Vi hann i tid till bion. Daniel var snäll och tog barnen på Spöket Laban så jag och Emma fick gå på stan ett tag. Nu hann vi tyvärr inte med så mycket. Jag hann in på BR leksaker och köpa med mig en lego adventskalender till Oliwer. Han är såååååå nyfiken på den leksakspåsen som han inte fick titta i idag. Han höll på att bryta ihop här hemma.
Jobbigt att de är så lång tid kvar till jul :-)
Var inne en sväng på H&M oxå och köpte lite till Thella. Köpte bara tomtekläder, strumpor och sockeplast.
  

När bion var slut gick vi för att möta upp biogänget. Gick sen tillsammans till Wasa kondis för en fika innan det var dags att åka hem igen.

Hemma gjorde vi inte så mycket mer än bara var, Oliwer satte ihop sina biolego leksaker helt själv. Vi fick absolut inte hjälpa till. Inte ens med att bygga ihop en gubbe på 3 bitar. Snålisen ville göra allt själv, det ska jag minsan komma ihåg.
  Bad honom le lite fick värsta smilet.
  Thella fick lite käk under tiden.

Kollade på ett hus som var till salu i Hovsta idag, var helt ok. Men det som var mest intressant var en säng de hade i ett barnrum. Vill ha en sån till Oliwer.
Är väldigt sugna på att bygga en liknade till hans rum men vi är lite osäkra fortfarande får tänka ett tag till på de.
F.. lyckas inte lägga in bilden på sängen här nu. Får pröva i morgon om Daniel kan hjälpa mig.

Nu ska jag ta och bädda ner mig innan jag somnar sittandes.

Här kommer min lilla riddare.

Å jag han skulle sova i kläderna om han bara fick.

God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0