Snart helg igen.

Å vi har blivit inbjudna till familjen Eriksson/Karlsson (på tiden att bli ett namn snart börjar bli lite jobbigt med 2) ett tips bara;-)
Eller inbjuden och inbjuden vi bjöd in oss själva kan man väl nästan säga. Men såna är vi.

Daniel sitter här brevid och spelar spel med Pierrsa, Emil, Tappo och någon annan mupp.
De sitter med hörlurar och pratar en massa skit. Jag vara bara tvungen att störa lite så jag infomera de andra om att daniel precis ätit upp sin 3e chipspåse denna vecka. Han skämdes lite och skratta bort de hela.
Sen lämnade vi ämnet och jag gav honom hans mobil och sa
-sätt den här på diet.
Garva som f.. sen, det var liksom inte mening att säga så mena laddning.
Ja ibland är man bra rolig.
Låter inte så skoj just nu kanske men just när det hände var det skit kul.

Nu till dagens bravader.

Just ja ett kort från igår kväll.
 Oliwer tyckte det var lättare att somna i pappas säng.
Blev kvar där hela natten sen, så Daniel sov i hans säng.
Men mig gjorde inget jag fick sova utan att behöva gå upp förens 20 i 8 imorse.

Torsdag 23/10.
Lämna lilltjejen hemma med Daniel idag och gick i rask takt till dagis med Oliwer i morse.
Sen snabbt hem igen. Där hemma höll Thella lådan med en helt slut pappa.
 monstret anfaller.

Efter att matat Thella och byt bajsblöja för 3e gången somna hon vid halv 11 tiden.
Då gick både Daniel och jag å la oss igen sen vakna inte vi förens
Thella sa till vid 8 minuter över 1.
Shit vad vi sov var helt slut i kroppen så det behövdes verkligen.
Sen var det bara att mata lilltjejen igen och ge sig iväg för att hämta Oliwer. Gick en sväng till konsum för att handla lite. Efter det gick vi den långa vägen hem förbi arla. Oliwer gnällde inte en gång.

 Arbetar som blåser bort löv är super intressanta.
 Oliwer kramar om sin kompis Neo. Haha ja han sa att trädet hette så,
lite senare träffan han trädet Linus. Tur att han inte har så stor krav på sina kompisar.

 Att suga på sina egna fingrar räcker inte.

När vi kommit hem och ätit lite mellis satte jag Oliwer i arbete med att baka en kladdis
medans jag matade Thella.
 

Thella spelar lite piano och Oliwer sjunger Zlatan.


Dagens middag
 +
Blev en tigerkaka oxå men den har vi inte smakat.


Jag pratade med mamma i telefon under tiden jag gjorde kvällsmaten å då passa Thella på att
skoja till det lite. Hon är så himla nyfiken och måste verkligen vara på ALLT.
  
  
Fråga mig inte hur hon kom in, för ut kom hon inte utan hjälp.
Hon gör något roligt nästan jämt.

 Så här arg är hon när jag lagar mat och inte har tid med henne





Kommentarer
emma

vem har sagt att man bara ska sitta i gåstolen man kan väl lika gärna ligga under den :) hon är för go

2008-10-23 @ 23:09:00
Malou

Ja, den lilla tjejen kan hon. Mamma säger att hon är lik dig, så vänta du bara! ;-)

2008-10-25 @ 11:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0