ca 30 minuter

tog det att komma fram till svaret om varför barnen inte heter samma som vi.



Denna lapp hade jag med mig under resans gång. Och tur var väl det blev skickad till 3 olika ställen, å på det sista hänvisades jag tillbaks till skatteverket. De som absolut inte hade hand om det ärendet.
Hittade till och med blanketten som man ska fylla i på deras hemsida. Konstigt det där trodde de skulle ha lite mer koll på sitt eget jobb. Men ack vad fel jag hade.

Nu ska vi iallafall fylla i en namnändrings blankett och lämna in sen så ska deras efternamn bli samma som vårat.

DET ÄR ROLIGT NÄSTAN JÄMT.

Åter till tvätten och en nyvaken Thella.



Kommentarer
Lollo

vadå?? vad f*n heter dom då??? ni e ju gifta, då vlir det väl erat gemensamma namn automatikst?

2008-09-30 @ 16:40:37
URL: http://www.trollmammsis.blogspot.com
emma

nu vill vi se lite nya bilder :)

2008-10-03 @ 19:34:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0