En önskan från Eva.

Eftersom att jag är en sån himla bra och trogen vän så gör jag ju precis som mina blogg läsare vill.
Å Eva önskade att jag skulle ta lite kort på Thellas rum.

Här kommer det Eva hoppas du blir nöjd.

 
 
Ja det saknas fortfarande en lampa men kossan väger upp den så länge.
Sen vill vi ha en annan fönster lampa men har inte hittat någon passande än.

Eftersom jag är så himla wild and crazy så passa jag på att fota lite i Oliwers rum oxå.
Så här mina vänner bor han.

 
  
 
 Jo då morfars äckliga harfötter hänger så fint på väggen in hans rum.

Nu en hälsning till Elle.
Denna ville Thella ha i dop present.

Så du vet;-)



Kommentarer
Eva

Så fint i både Thella och Oliwers rum! Jag vet inte om det är min dator det är fel på men jag kunde tyvärr inte klicka på bilderna och göra dem större... Fast det kan mycket väl vara min dator för den är inte helt frisk... Kram!

2008-09-06 @ 14:20:18
Lollo

aha, har han fått tv på rummet.

2008-09-08 @ 21:08:43
URL: http://www.trollmammsis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0