Seg dag

seg dator. Fasen har försökt få in flera bilder, blev liksom avbruten sist jag la in bilder.
Det sista inlägget var inte klart på långa vägar men det ville inte som jag så det publicerades iallafall.

Men nu gör vi ett nytt försök.

Tillbaks till Lördag.

Köpte lite nya kläder i fredags som ni kanske kommer ihåg.
Tog lite kort på dem.

 Till Oliwer
   Till Thella

Medans Daniel jobbade på trallet å jag lagade mat lekte Oliwer och Thella.
 
 

Efter maten passa 3 av 4 familjemedlemmar på att trycka ner sig i badkaret.
Jag fotade.
 
  

Söndag.

Min underbara man har köpt sig en almanacka som han numera skriver upp alla viktiga grejer så han inte ska glömma något.
På varje fredag har han skrivit dammsuga. Men sen att göra det var visst en annan femma.
Han hann inte med det i fredags, å inte på lördagen. Men så idag fick han ett frispel och drog fram den.
Men först klippte han Oliwer så han skulle bli fin till Mirandas kalas.

När Daniel dammsög hade han en trogen publik.
 

Så här fin var Oliwer på Mirandas kalas. Han hade valt själv.


Thella har fått sina första skor av farmor. Var lite fundersam till dem.
   

Innan Oliwer skulle sova fick han pappa att leka lite romare.


Måndag.

Så himla tråkigt väder hela helgen å inte blev det bättre i början av veckan.
Regna hela dagen. Oliwer frågade mig när kl var 12 om han verkligen måste gå ut. Han ville gå i sin pjamas tröja hela dagen och bara leka med sina leksaker.
Men lite innan 3 gick vi till kyrkans barntimma Oliwer och jag. Det är emellan 15-17 och igentligen ska ingen förälder var med men eftersom det var Oliwers första gång var jag kvar. Så nu får vi se om han vill gå nästa vecka. Om vi är hemma.
Annars hände det ingenting här hemma igår.
Men några kort knäppte vi.

 Den här hitta jag på toan.
 Klockan var 1 hade Oliwer lyckas få på sig strumpor iallafall. Men pjamas tröjan var fortfarande på.
 Gullungen hade heller inte så mycket kläder på sig. Ingen ide när man fick byta bajs blöja hela tiden,


GODBITEN.



Nu så är det dags att göra sig iordning för att hämta och leverera sonen till en dagis kompis.
Måste komma ihåg att väcka Thella så jag får med mig henne.;-)



Kommentarer
Elle

Fina skor Thella fått, Emmy har ett par likadana. Nu har jag packat allt jag ska ha med imorrn. Ses på fredag. Längtar till ni kommer!!!

2008-09-10 @ 22:43:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0