Shit alla bacon.

hehe tror inte man säger så längre men lite cool var jag eller hur;-)

Passar på att skriva lite här medans Oliwer leker med Isa och Thella sover.

Tisdag:

Oliwer var på dagis, Daniel jobbade så jag och Thella fick roa oss själva på förmiddagen.

Vid 2 var vi och hämta Oliwer, runt 3 kom Emma med sina tjejer.

Oliwer och Ammis lekte medans vi andra prata skit.

Emma och barnen stannade kvar tills bompa var slut så det fick bli kvällis här. Alltid lika trevlig med lite sällis.

 Thella bus på väg ut från Oliwers rum.
 Hitta henne här inne i hörnet. Hon låg mitt på golvet innan jag lämna rummet.
 Lilla maja som  inte är så lite längre.
 Oliwer och Ammis lekte med klossar.
 Undrar vad mannen gjort.?? Han kom hem med denna blomman till mig efter jobbet.

Skulle gå och släcka oliwers säng lampa men hitta ingen son i sängen.
  Jo då hitta honom tillslut.

Onsdag:
Idag var Daniel, jag och Thella uppe på stan i nästan 4 timmar.
Letade efter ram till Thellas kort, var fasen runt i alla tänkbara affärer men inte fanns vår ram.
Så det fick bli en från Clase Ohlsson. Går nog lika bra det, men nu köpte vi 2 så Thella och Oliwer fick likadana.

Efter dagis åkte vi hem och jobbade på baksidan eller Daniel, Oliwer och svärfar gjorde det.
Jag försökte roa en grinig Thella. Hon har blivit förkyld så hon är inte allt för lycklig långa stunder.

På kvällen när jag höll på att hänga tvätt ropar Oliwer innen i från Thellas rum (han och thella är där)
Han vill att jag ska komma och se något coolt.
Jag går in och ser detta

Oj oj oj hur ska detta sluta.

Några minuter senare hittar jag henne utanför toan. Daniel står i duschen och hon vill med duscha.
 Ungen är verkligen överallt nu för tiden. Minns inte att Oliwer var sån här.Han kröp ju inte förens han var 9 månader. Och thella är bara 7½  och har krypit sen hon var ca 7 månader.

Svärmor var över med lite kläder till Thella oxå. Hon fick en jacka, 2 mösser, ett par vantar en krage och en dress med tröja och byxor. Ska ta kort på det sen och lägga in. Har inte hunnit.

Torsdag:

Idag jäktade jag iväg med Oliwer till dagis, sen kom Emma och Maja för att hämta upp mig och Thella.
Det var mamma gympa idag, super skönt att komma iväg på något.
Sen sov Thella en stund så jag hann plocka lite här hemma innan det var dags att hämta Oliwer igen.
 Thella är start klar för dagis hämtning.
 Nerbäddad i vagnen.
 Det är så tråkigt att behöva vänta in mamma och Thella hela tiden.
 Så här ser det ut när Oliwer letar myror med cykeln.

Idag när jag var uppe och slängde in en ny tvätt ropade Oliwer på mig igen.
Denna gång fick jag se detta.


Vet inte om man ska skratta eller gråta.
Asså man får ha koppel på ungen nu mera.

Nepp nu ska här lagas lax. Hörs kanske senare med lite mer kort





Kommentarer
Johanna

Jo det var ganska bra, mycket snygga bara kroppar he he he

2008-09-21 @ 15:36:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0