En fråga

kan ni inte kommentera längre eller varför får jag inga???


Kommentarer
Anonym

Du kommenterar ju inte mina inlägg heller! Så det så!

2009-04-06 @ 10:51:40
Lollo

jo jag kan kommentera...är dock inte inne här så ofta! man har ju ett liv...eller?? :-/

2009-04-06 @ 20:30:46
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/
Eva

Jag vet att jag är skitkass på att kommentera, men jag läser i alla fall alltid din blogg, om det kan vara någon tröst...

Får nog tyvärr kasta in handduken angående Ladies night i höst, ekonomin tillåter inte det just nu tyvärr. Kanske kan jag köpa en biljett nästa månad om det fortfarande finns kvar då? Kram Eva!

2009-04-06 @ 21:23:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0