Fasen snart är de maj månad.

Tiden går så fruktansvärt fort så ja hinner inte med. På lördag är de 1 månad kvar tills vi åker till Bulgarien hjäääääällllllpppppppppppp panik hur ska de gå'????
Har en heldel måsten att fixa innan vi ska åka.

 MÅSTE
*köpa badkläder till mig själv (har inte ägt några sen gymnasiet)
*fixa resväskor (äger heller inga)
*köpa sommarkläder linnen, shorts och skor.
*kolla vad man måste ha med sig.
*boka parkerings plats i stockholm för 2 veckor
*kolla igenom vad barnen ska ha med sig.
*klippa mig och färga håret
*kolla vad jag och mannen ska ha med oss.
*SLUTA VARA SÅ NERVÖS FÖR ALLT.
*SLUTA HA SÅNT KONTROLLBEHOV.


oj oj oj nu fick jag en klump i magen, nu slutar vi tänka på resan och funderar på vad som hänt idag istället.


hmmm vaknade halv 9 av att Thella låg och pratade för sig själv.

Fixade välling och en macka till barnen. Sen började jag röja här upp såg verkligen ut som ett bombnerslag.
Pratade lite med Emma och Fredde över msn, bestämde att vi skulle grilla ihop på torsdag och sen kolla in brasan i Lillån. Har fått för mig att den är lite större än den här i Ringstorp.

Medans Thella sov middag slappa jag lite framför datorn och fixade lunchen. Oliwer spelade gameboy och kollade på en kort film. Just ja jag pratade med Elle oxå, alltid lika trevligt när hon ringer.

När maten var uppäten gick vi bort till mega för att lämna tillbaks ett par skor vi köpte till Oliwer för några veckor sen. De hade redan gått sönder vilket jag inte godkänner.

Sen tog vi lite glasslyx på alltanen till mellis. Efter de lekte barnen på baksidan och jag började med kvällsmaten.
 Banan är oxå gott
 Men Oliwer tycker bäst om glass.
 Oliwer har fått en kunkurent i studsmattan, uppskattas inte alltid.

En liten film från i eftermiddag ute vid studsmattan
http://jaycut.se/video/494703/preview

Just nu  (20.26) ligger båda barnen i sina sängar. Oliwer sover tror jag för han har inte sagt något eller rört sig på ett bra tag. Thella däremot ligger och prata, sjunger och skriker omvartannat. Suck vet inte vad man ska göra med den ungen. Eller vänta hon och Daniel sjunger imse vimse spindel. Själv tänker jag hoppa in i duschen antar att jag får sällis av Thella.

Hej på en stund



Kommentarer
Malou

KOnstigt att badkläder, linnen, shorts står med på listan. Det snodde du ju från mamma och mig nu när du var nere. OCH du har ju redan haft sönder mina byxor har jag hört! Hur kommer det sig? Skulle du inte ha kläderna i Bulgarien? Men ni är ju inte där nu, eller har jag missat nåt?

2009-04-27 @ 21:55:02
Jessie

Bikini???? asg Har hört att det är virkat som gäller iår... skratt Du bara MÅSTE fota dig i en virkad bikini o lägga ut o visa!! :D För inte tänker du väl köpa en stor baddräkt o gömma dig i när du ska utomlands???? kan inte sluta skratta

2009-04-28 @ 16:11:48
URL: http://jessiekotten.blogspot.com
Lollo

haha men jessie vad är så roligt?? använder inte du bikini?? eller förestller du dig malin i baddräkt?



ja lite dumt att köpa baddräkt försök att få färg på hela kroppen :-)



Sen försök att få parkering PÅ Arlanda och inte I Stockholm, det är ändå nån mil emellan ;-) dessutom närmare hit till uppsala än Stockholm till arland...så är det fullt kan ni få stå gratis här och dessutom få eskort till flyget :-D

2009-04-29 @ 20:28:08
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0