Tvättdag och snorigtvärre.

Igår var de återigen dags för en heldag i tvättstugan, har igentligen inget emot de för de är verkligen hur smidigt som helst att ha den. Man får allt tvättat och behöver inte ha allt här inne. Men igår mådde jag inte super bra, hade ingen feber men hade ont i kroppen och snorade som alla andra i familjen.

Oliwer var iallafall iväg till dagis vilket båda han och vi uppskattade väldigt mycket.
Daniel skjusade iväg honom medans Thella och jag bäddade rent i sängarna här hemma.
 hmmm kan vara så att hon äger väldigt mycket kläder som är för små.
 fixar lite fikabröd till mamma.
 jo då snutte och tutte är med hela tiden nu när man inte här helt frisk

Fick ett gulligt mms av mannen igår vill dela med mig av de till er andra.

Han är bra go min gubbe.

 Så här ser de ut när vi lyssnar på radio har ingen bra antenn så allt annat får funka så länge.

När jag kom tillbaks från tvättstugan igår hade Daniel matat Thella med kyckling och ris. Han "glömde" visst sanera efter sig.
  
JAG HATAR RIS.

Igår kom Thella på att man kunde stoppa ner grejer i sin ficka. Var ju super gulligt tills hon envisades med att stoppa ner sin kaka.


Daniel åkte iväg för att hämta hem sonen och passa då på att köra bilen genom en tvätt tunnel, så nu får fasen våren vara här på rikitigt så vi slipper allt slask.

Vi betalde oxå de sista på Bulgarien resan igår så nu jäklar finns ingen återvändo.
Daniel och Oliwer pratade om vad de längtade mest efter med bulgarien resan.
Gissa vem som sa?
-Jag längtar efter att få kolla på alla brudarna!!!!

Man skulle ju kunna tro att de kom från daniels mun men så var inte fallet utan den yngre varianten har visst oxå fått upp ögonen för brudar. Undrar vem han fått de efter. Å undrar om jag törs åka med de där två.

Föresten en fråga till Sofia.
Har ni haft solskyddskläder på Neo när ni varit iväg på resor till värmen?
Jag kan ju noll om såna här grejer, vad ska man ha med till barnen?
Kom gärna med tips och råd.

Thella är fortfarande lite hängig men ingen feber, däremot är hon super trött hela tiden.
Så igår sov hon en sväng på eftermiddagen oxå, vilket passade perfekt för då kunde Oliwer bjuda in oss på "bio" i hans rum. Han hade fixat biobiljetter sen fick vi sätta oss på hans säng och se på när han krigade med sina star wars grejer emot alla leksaks grodor.
 välkomna in
 föreställningen kan börja.

 Thella var en aning svår väckt sen.

Prövade föresten Daniels spikmatta igår, en halvskön upplevelse.
Hade jätte ont i ryggslutet innan jag la mig men de försvann efter 10 minuter på mattan.
 röd på ryggen blev jag visst oxå.

vet inte riktigt vad barnen leker här men go är de.
  

Båda barnen somnade rätt tidigt igår så de blev en skön kväll framför datorn och tv:n.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0