Bara blommorna kvar

sen vore de ju bra om mannen kom hem och gjorde sig iordning, ska ta och ringa honom om 10 min. Då är de dags att gå upp. Själv har jag sovit sisådär, sover inte alls bra när han inte är hemma. Sen vaknade Oliwer runt 4 och var jätte ledsen. En mardröm igen, händer rätt ofta nuför tiden. Så ingen blev gladare än jag med lite sällis i sängen, då äntligen kunde jag somna tilll ordenkligt. Kl 6 vaknade Thella, men henne kunde jag lura i lite välling.
Sen sov hon till nyss, då jag fick väcka henne. Oliwer vaknade kl 8, så lite sovmorgon har jag allt fått.

De sista är packat och nu återstår bara vattna blommorna och mata barnen, sen så hade jag väl tänkt att vi skulle komma iväg. Men känner jag mannen rätt hittar han tusen grejer till han måste göra innan vi åker.

  sötisarna igår när jag gick och la mig.


Fick detta mms av svärmor i morse. Svärfar hade visst vunnit en jättechokladkaka.
Inte alls avis, inte alls.


God morgon, lite fulle i sängen medans mamma gör sig iordning


Acsh skit i vällingen mammas smörgås är godare.

Nu ska barnen få på sig kläder, och mannen ska bli hem skickad.

Ha en bra vecka kram


Kommentarer
emma

hej tycker du oxå ska få en sova själv vecka ordinerad ...typ till ett hotell dit jag oxå kan få bli skickad till, det vore väl bra :) ha det gott i fallhult sen när ni kommer hem måste vi ju ses var ju evigheter sen känns det som kram Emma

2009-08-02 @ 23:02:13
Lollo

men så stor thella blivit =) växer snart ikapp er alla

2009-08-05 @ 08:43:33
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/
sofia

Vad du är härlig när du beskriver händelser!

Jag sitter här uppkrupen i soffan och skrattar åt dina beskrivningar!

Kram Sofia

2009-08-10 @ 21:08:05
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0