Lugn och skön Lördag.

Som vanligt när man lämnat bort barnen, så vaknar man ju äckligt tidigt och har svårt att somna om.
Lyckades hålla mig kvar i sängen till runt halv 10. In i duschen gjorde mig lite fin, sen var de bara att sätta igång med allt som skulle fixas här hemma.

Daniel kom aldrig iväg idag, så han har mest varit ivägen för mig. Men lite har jag fått gjort.

*Väskorna är packade bara de sista som ska ner imorgon.
*Gräset är klippt.
*Huset städat.
*Skällt på mannen.
*Alla återvinning har hittat sitt nya hem i återvinningscentralen. (verkligen på tiden, då grannarna valfärdats till oss med sitt skräp för de trott att vi öppnat en egen sån station.)
*Sorterat kläder till Winnie och packat ner dem.
* Lyssnat på P1 SOMMAR pratare Alex S??????????
*Skällt på mannen då han BARA varit i vägen.

Vi åkte ut till landet för att hämta hem barnen vid 4 tiden, men där ute fanns inte en kotte.
De hade flytt över sjön till ett par kompisar. Så vi fick snällt sitta och vänta på dem.


Skepp och hoj här kommer mina gullungar.

Fick en snabb fika innan vi åkte hem och åt lite kvälls mat.
Daniel fixade grillat medans jag gjorde barnen iordning för natten.

Thella somnade runt halv 8 men Oliwer hade lite lyxkväll. Så han har precis somnat.

Imorgon bär de som sagt av till mörkaste skogarna. En vecka blir vi borta, så de kommer inte bli någon uppdatering här förens tidigast nästa söndag.

Men ha de så bra så ses vi snart igen.

KRAM.


Kommentarer
Malou

Åh, det ska bli så roligt att ni ska komma. :-) Längtar. Hade hoppats att ni skulle komma tidigt idag, så Winnie och jag har nåt att göra, men om jag känner er rätt så kommer ni inte förns kvällen. :-(

2009-08-02 @ 09:03:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0