Sista veckan som mammaledig.

Måste nog börja med att klaga lite. VART FASEN TOG SOLEN VÄGEN?
Visst den har tittat fram lite emellan molnen idag. Men inte så jag har kunnat bättra på min otroligt brunbrända kurviga kropp. Fick istället nöja mig med att skrapa garderobsdörrarna fina. Hann med en stor och en lite, innan regnet kom.

Idag sov föresten båda barnen till halv 9, tror de var helt slut efter Hultsfredsvistelsen.
Jag var de om inte annat. När vi fått på oss så åkte vi iväg på lite ärenden.
Storhandlade lite på Willys oxå, innan vi åkte hem för att fixa med maten.

Annars har de inte hänt så mycket här hemma. Har mest dragit benen efter mig. Daniel har gjort klart allt förarbete med toagolvet. Så nu kan vi börja med klinkerset. Får se när vi kommer till de, lite svårt med 2 barn runt fötterna. Men de löser sig nog, får väl låsa in dem på rummen om inte annat ;-)

Innan jag ska gå och sova bjuder jag på dagens bilder.


Här är de andra klänning som mamma hittat hemma i kartongerna.

 va stör inte jag leker ju med barbie, jo förlåt mena star wars.
 Thella lekte med vatten
 och jag kämpade med dörrarna.
 farmor tittade förbi och sa hej.
 macka till bompa.

Avslutar med dessa godingar.




Kommentarer
Malou

MEN, vilken söt klänning. Men jag kan tänka mig att den var min också. :-)

2009-08-11 @ 10:51:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0