Då var BVC avklarat.

Hade satt klockan på ringning kvart i 8 imorse men ställde om den till 8. Sen var de bara att gå och få alla klara i tid.
Thella fick sin välling och Oliwer sin smörgås själv passa jag på att tvätta håret.
 God morgon
Så kl 9 lämna vi hemmet, slängde in Oliwer på dagis å sen vidare till BVC.
Daniel släppte av oss där för att sen åka till jobbet, så jag fick själv gå in med Thella.
Huuu var skit nervös gillar inte sprutor som ni kanske vet å idag var de 2 st som Thella skulle få.
Men tji fick jag första sprutan fatta verken Thella eller jag att hon fick så 2 var inga problem heller hon gnydde till lite men mer var de inte. Då var hon mer grinig när den icke svenska talade läkaren skulle känna och klämma på henne.
Allt var över på ca 10 minuter och godkänd blev hon med.
73 cm lång och 10160 gram vägde hon. Nu skulle vi inte tillbaks förens om ett halv år.
Ska bli spännande å se om de kommer någon feber till kvällen eller om vi klara oss från de. Hur som helst så vet man ju varför hon får de och att de inte smittar isåfall.

Ute i väntrummet hitta Thella en massa roliga leksaker som hon ville leka med en stund innan de var dags att börja gå hem igen.
 brruuuummmm
Åka hiss gjorde vi oxå till Thellas glädje å denna gång fick hon stå själv i hissen (asså jag åkte oxå med)
Och de var en höjdare hon böjde knäna när hissen starta och stannade hehe såg skit kul ut sen garva hon som bara den.
  Så här skönt satt Thella i vagnen medans mamma kämpade i snön.

Var hemma igen runt halv 11 så då blev de lite gröt i magen innan sängen och snutten väntade. Å nu sover hon gött medans jag sitter här, borde ta och riva lite tapet som Daniel bett mig göra i trappen ska nog ta tag i de. Eller ska man lägga sig på sängen en stund och bara vara..... hmmmm svårt val.

Ska kolla om posten kommit nu så får vi se vad som händer sen.

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0