Dags för lite uppdatering

Vet jag har varit super dålig upp att uppdatera den senaste tiden, men har man gäster så har man gäster.
Å nu har de tyvärr åkt hem saknar dem redan, grina till och med en skvätt igår. Ja jag vet jag är blödig men de bjuder jag på. Saknar man dem så gör man.
Daniel har redan bjudit hit dem v 12 igen haha.

Just nu ligger Thella och sover, Oliwer ligger i våra sängar och ser en film och Daniel är och jobbar.
Själv sitter jag här och tänkte blogga men Oliwer var nyss här och blinkade med sina stora blå, han ville att jag skulle komma in och ligga brevid honom. Så de blir nog till att göra de för vem kan motstå hans blå.

Å vad spännande nu vakna Thella oxå, shit vad jag längtar efter Daniel nu han som inte kommer förens runt 7.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0