En super trevlig kväll

är nu avklarad, så gött så.
Var ute och åt med tjejerna nu ikväll. Alltid lika trevligt att komma bort från hemmet en stund. Fick till och med ett sms från Daniel om de var fest eftersom jag inte kom hem tidigt. Brukar inte bli så långvarig när vi är ute men ikväll kom jag inte hem förens runt kvart över 9 å jag åkte redan kvart i 5. Så han hade till och med börjat sakna mig.

Men vi börjar väl med en rapport från hela dagen eller vad säger ni.
Var uppe halv 8 och gjorde välling till Thella, fixa en smörgås till Oliwer och hjälpte honom på med kläderna. Sen krama jag kudden en stund till. Daniel gick upp halv 9 och skjusa Oliwer till dagis.
Sen kom Daniel in med Thella till mig och tyckte att de var dags att gå upp, gissa om jag blev förvånad när jag såg att klockan var halv 11. Thella hade oxå sovit tills då, hon måste varit helt slut för hon har sovit sen 7 igår kväll till halv 8 då hon åt vällingen och sen somnat om. Men de var skönt att sova iallafall.
Annat blir de i morgon då Thella ska vara på BVC kl 9:15, de är dags för 1 årskontrollen med spruta. Fy gillar inte de.
Så på torsdag har vi väl feber igen.

 Thella passa på att röja med båda lasersvärden medans brosan var på dagis.

Halv 2 traska jag och Thella iväg till dagis för att hämta hem Oliwer och hans kompis Linus.
 super kul med snö.
 Thella sitter numera framåt i vagnen, inte alltid så skoj men när brosan är med går de bra

Grabbarna lekte rätt bra idag, Oliwer ville bestämma allt när de gällde star warslegot men så fort de lekte med något annat funka de jättebra.

Kvart i 5 gick jag till bussen för att åka upp på stan och möta upp Kristin vill skulle fixa en 40 årspresent till Ingela innan vi skulle ut och äta. Hittade en jättefin ljusgrej på Entrè. Hittade oxå super fina korgar som jag vill ha i hallen men de såldes bara till möbeln de var i. Irriterande.
Sen möte vi upp Ingela på CocoThai, där mumsa vi på god mat och pratade en massa skit. Men super trevligt var de.
 Ingela fick ett paraply i sin glass eftersom hon fyllt år.
 En drink bjöd CocoThai födelsedagsbarnet på.
 Kristin tyckte de var pinsamt att sitta med oss ibland undrar varför?

Nepp nu tror jag bestämt sängen kallar annars kommer jag inte orka upp imorgon när klockan ringer.

God natt



Kommentarer
Jennie

Hi hi, jag vill verkligen ha en till, men jag vill inte vara gravid igen. Ja ja, vi har inte 100 bestämt oss än, men nästan =)

2009-02-10 @ 23:45:00
URL: http://missijay.wordpress.com/
Maloj

Skämdes Kristin? Varför? Det trodde jag inte om henne. :-)

2009-02-12 @ 17:50:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0