Ingen feber än

håll nu tummar och tår för att hon inte får de imorgon heller. Orkar  inte med de just nu, är så skönt att vi äntligen börjat bli friska nu. Å Daniel får banne mig inte bli sjuk nu för nästa vecka SKA Malou och Emil plus lilltösen komma.
Längtar som bara den nu, plus att vi har en massa jobb åt Emil ;-)
Nej då så farligt är de inte, men vi tänkte försöka ta lite hjälp av honom med att lägga klinkers i hallen och kanske riva lite tapetbård i trappen som vi inte når.

Hmmm hör precis hur min underbara man drar värsta timmerstockarna i Oliwers rum, undra om John Blund träffa fel med sitt sömnpulver.Nå ja skönt att någon sover iallafall. Själv ska jag bara lägga upp lite kort här sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite tänkte jag.
Vänta måste ta ett kort ...........
 jo då jag hade så rätt

Nu till hur dagen varit.
Thella sov till halv 2 så henne fick jag slänga i lite mat innan vi skyndade oss till dagis, hann faktiskt i tid trott eller ej är lite chokad själv.
Idag fick vi med oss Neo hem så de blev en heldel stopp på vägen idag oxå, fanns rätt många snöhögar man skulle klättra i.
  utanför dagis var första stoppet.
 kolla jättehögen
 jätte bomber fanns de oxå massor av.
Efter nästan 1 timmes promenad hem (tar utan barn 10 min) så fick de lite mellis innan lekarna var i fullgång.
En stund innan Neo skulle gå hem fick de spela lite tvspel.
  Thella ville oxå vara med
Men efter en stund tröttna hon och ville få med dem på annat men ingen lyssna
 hallå killar kolla vill ni vara med??
 men snälla kolla då.
 ok skit i mig då får väl leka med korna istället.
 wow kolla mamma vad jag hittade, båda grabbarna var på toa så jag passa på.

Jag passa på att riva lite bård i trappen, (bra gjort va älskling)
 Gjorde faktiskt mer efter att kortet togs.

När Neo gått hem började jag med kvällsmaten lite soppa och rostisar slog vi till med ikväll.
Undertiden lekte Oliwer med Thella till hennes stora glädje
  
Daniel fixa Thellas frissa när han kom hem från jobbet, ur gullig blev hon eller vad säger ni.
Kanske dags att klippa den lite.
 
 ja de blev lite mat till bompa idag oxå, men han hade faktistk ätit en omgång vid matbordet.

När de var dags att sova fick Oliwer hjälpa till att bära upp lite saker (hans saker) plus att han var snäll och tog med Thellas välling.

Ville skicka med honom lite till men de fick inte plats *fniss*

Nepp nu ska jag prata lite skit med Elle på msn sen ska sängen värmas lite inför natten

God natt


Kommentarer
Maloj

Ja, hennes lugg kanske behövs klippas lite, fast annars var hon ju rätt så cool i den frillan. :-)

2009-02-12 @ 17:41:18
lollo

SÅ rolig thella är =)

2009-02-12 @ 20:05:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0