Å nu kommer fortsättningen.

Måste ju berätta om resten av dagen.
Thella fick jag väcka lite innan 2 för att vi skulle hinna iväg och hämta hem Oliwer.
Var värsta isbanan var de hela vägen dit, var rätt glad över att jag hade en vagn att hålla i.
Nå ja gick ganske smärtfritt att få hem sonen idag han försökte med underläppen ute en stund men den biter inte på mamma länge. Så han fick snällt följa med hem.
Vi hann inte vara hemma så länge innan Emma och tjejerna kom. Först satt alla och målade lite innan Oliwer och Amilia försvann upp på hans rum för att sen leka där upp i över 2 timmar. Hur skönt som helst.
 
  Tant Emma satt upp en tofs.
 Försökte få ett bra kort på Maja gick så där.

Camilia och Alvin tittade in en sväng oxå (Emmas sambos brors fru) invecklat jag vet men jag gjorde ett tapper försök i att förklara.
Så vi mammor satt nere med de minsta och prata lite skit BOKSTAVLIGT TALAT eller vad säger ni tjejer;-)
 Den vill jag prova  jo den passa nästan.
   Väldigt intressant samtal antar att de var om gröt eller välling.
 Thella lyckades snika till sig lite gröt hon som vägrar äta de när vi försöker ge varje kväll.
 alla är vi 08or, shit vilket gäng de kommer bli.
 Lille Alvin trivdes bland alla tjejer, annat blir de om några år.

Emma var en favis idag Thella myste mer med henne än mig.
 
Kanske ska ha en till iallafall Emma;-)
 Alvin och mamma Camillia hade en intressant pratstund
Efter att vi fått i oss lite korv med bröd tog Emma sina tjejer och åkte hem till den sjuke pappa. Camilla och Alvin åkte hem innan vi åt. Så jag och barnen började kolla lite på bompa innan pappa kom hem.
 Thella va lite smått trött
Men när pappa kom hem fick hon extra krafter till att göra lite bus.
 Jo ni ser rätt hon hon är på väg att ställa sig upp på soffbordet.
 tror Oliwer gillade sina kallingar idag för han tog kort på dem iallafall.

Visst har våra barn världens snyggaste föräldrar @-:-:---


Nu ska jag ner och ta en knäckemacka innan sängen kallar är skit trött.

God natt
 


Kommentarer
Anonym

tant emma tack för den :) tack för idag var trevligt

2009-01-21 @ 21:51:48
Malou

Ja, jag säger då det. :-) Riktigt snygga föräldrar. Hihi. Nu har jag bloggat förresten.

2009-01-21 @ 23:04:20
lollo

håller med malou... :-D

2009-01-23 @ 12:06:31
URL: http://www.trollmammsis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0