Barnen på vift å en snarkande knubbsäl i badet

En sammanfattning av mitt liv just nu.

Daniel och Oliwer hann bara hem fick i sig lite att äta å sen kom svärmor över och tog med sig barnen ut en sväng.
Hon tyckte Daniel och jag skulle passa på att vila lite. Daniel la sig ett snabb bad för han frös så om armen, men jag vet inte just nu hör jag värsta snarkningarna där inifrån så jag vågar inte gå och lägga mig. Fast å andra sidan vaknar han nog när han drar in vatten istället för luft.
 ser inte ens skönt ut.

Hann ta lite kort på svärmor och barnen innan de gick iväg
 

När Daniel och Oliwer kom hem förut tog de nog inte många minuter innan jag hitta dem så här
 Det var min plats innan de kom hem
 Oliwer började röja järnet på en gång. Hade visst fått lördags godis av snälla Nicklas.

 Lite kort på hur Thella och jag hade de  när vi var hemma själva.
 vill inte sova fast jag är jätte trött betyder den blicken.
 hon försöker prutta på min mage.
 storebror saker är helt klart bäst


Nepp ska väcka den strandade valen nu så vi hinner kolla lite på film

Ha en fortsatt trevlig lördag


Kommentarer
Jessie

Trodde att den snarkande knubbsälen skulle va du när jag läste rubriken... ;-) Och förresten, det är johans påhitt med melodikryss. Jag hade samma upfattning som du förut, nu måste jag ju säga att det är småtrevligt. Du borde prova nån gång =).

2009-01-18 @ 09:45:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0