Lång dag

Äntligen börjar den närma sig slutet. Har kört på halv fart idag men ändå fått lite gjort.
Ett grattis kort är skrivet och skickat, årets pärmar är gjorda, 2 mål mat lyckades jag oxå få till och varit ute med barnen i lite mer än 1 timme. Men nu säger huvudet och kroppen stop. Ska ta och skriva klar detta sen är de sängen som gäller.

 Thella hälsade god morgon på detta vis.

Idag har Thella envisats med att hålla till vid trappen.
 
Här sjunger vi imse vimse spindel

  
Här blev hon sur för att hon inte kunde lyfta trappen.
 

Thella hann inte sova så länge för Micke kom för att fixa rören på lilla toan.
Men ca 1 timmes sömn fick hon.
 tröttisen

Oliwer har suttit hur snäll som helst hela dagen framför dessa otroligt spännande gubbar.
Daniel hade tagit hem ett bräddspel från Nicklas igår som Oliwer fick sitta och leka med.
  
Micke var här i ca 40 minuter å när han hade bytt rören klart såg de ut så här.
 Där toan ska vara
 Handfatet
Så nu kan råttorna springa här inne hur mycket de vill, för de är öppet rakt ner till krypgrunden under huset.
NICE !!!!!!!!!!!!!!!! NOT.......

Tog med mig barnen ute en sväng i de underbara blaskiga vädret, var tvungen att posta ett brev.
 
Thella ville hålla Oliwer i handen.

Vi hamnade i lekparken här utanför, var mest vatten överallt men i bilen lekte de en stund


Nu är barnen klara för natten Thella ligger å halv sover i sin säng och Oliwer kollar i en bok innan de är dags att släcka. Själv ska jag bädda ner mig i sängen.

GOD NATT VI SES I MORGON
 




Kommentarer
Malou

Gullungar! :-) Men jag tror nog att Thella behöver klippa sin lugg, eller? Det blir ett jobb för mormor när de kommer upp. ;-)

Puss på er!

2009-01-26 @ 21:14:36
Jessie

Sover du med kameran under kudden eller??? Fattar inte hur du hiner med att fota så mycket! Men kul att läsa är det =)

2009-01-27 @ 08:58:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0