Shit stackars stjärt.

Fasen har så himla ont i röven, nu vet man att man har en iallafall om det nu går att missa annars.
Emma fick med mig på mitt första spinnigpass på ca 5½ år. Jag och Tessan gick ju 2 gånger i veckan innan jag blev gravid med Oliwer och hon sjuk. Men nu var vi påt igen.
Rikitgt skönt men ack vad ont i röven man fick, var lite skakis i benen oxå när vi gick i trapperna. Så imorgon finns de nog risk för lite träningsvärk.
På tal om i morgon så ska jag på halvkroppsmassage då, svärmor har bokat in mig vid hennes gymställe. Längtar så efter de. Plus att jag har klipp tid i morgon oxå väldigt välbehövligt fasen blir en jäktigt dag imörra.

Nå ja vad har familjen Widén gjort i dag då, jo vi gick upp runt 9.
Jag gjorde barnen iordning och mannen fick sovmorgon IGEN. Men denna gång fick han verkligen de inga barn som störde. Vi var nere och grejade.

 medans mamma fick maten gjorde Thella egen på golvet.
 Oliwer åt pannkakor till sen frulle eller tidig lunch vilket man nu väljer att kalla det.

När Daniel kom upp tog han med sig Oliwer till tippen för att slänga lite skräp. Thella och jag ät lite medans de var borta orkade inte vänta på dem.
Fick detta mms av Daniel
 Här satt de och väntade på sin tur vi Bejjer.
Tur att de kunde leka lite undertiden.

 Fast Thella precis ätit en stor portion med potatis, kött och sås var hon inte nöjd, utan hängde mig en benen när jag försökte få i mig lite.
Thella hjälpte mig att hänga lite tvätt oxå idag gick sådär.
 men skoj hade hon

När Daniel och Oliwer kom hem stack jag iväg till bussen för att hinna upp till spinningen, kom i tid men det var tur jag åkte tidigt för de var fler som hade som nyårslöft att träna mer.
Emma och jag tog sällis hem i bussen, hon gick av hos oss för hon hade tydligen skickat hem Fredde med båda barnen utan nycklar så han hade kommit till sitt andra hem istället. Tur Daniel kunde fixa fram en stekpanna och lite potatismos de hungriga gästerna som hade med sig korv.

Nu ligger båda barnen och själv ska jag bädda ner mig i sängen med ett glas vatten, hoppas jag inte pinkar på mig inatt för oliwer blir så sur då. ;-)

Imorgon är Oliwer på dagis YES!!!! Då ska vi andra läs Daniel jobba under trappen. Jag har annat för mig som typ slappa i soffan och ta hand om det lilla monstret.
 monstret
  
Skrev ju att Oliwer plockat fram påsken istället här är bildbeviset


Nu väntar grammisgala och sängen ses i mörra
Kram


Kommentarer
Jessie

Gött å veta att man har en röv =) Undrar hur du mår idag eftersom det inte hunnit bli nån blogg än???? fniss

2009-01-13 @ 21:02:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0