Sitter i min ensamhet

Somnde efter Let´s dance igår saknade Mojje men de andra gjorde bra ifrån sig.
Har varit helt däckad inatt, knappt hört barnen alls. Näsan rinner och halsen ömmar för att inte tala om hur huvudet känns.

Nå ja Daniel tog med sig Oliwer till Nicklas imorse (runt halv 11) så Thella och jag har dammsugat av nedervåningen igen och lekt lite upp innan hon ÄNTLIGEN somnade nu för en 20 minuter sen.
Förvånar mig inte om hon snart vaknar, jag som tänkte lägga mig en stund nu.

Nej har inget vettigt att skriva så det får bli en vända till sängen för att slappa lite istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0