Vi lever men inte mycket mer

alla utom Oliwer går omkring här hemma och andas genom en vidöppen mun, shit asså fasen tror huvudet ska sprängas snart. Var inte direkt sugen på att gå upp i morse när Thella tyckte att de var dags. Daniel var uppe och gav henne välling runt halv 9 så vid 9 var de bara att gå upp och tömma blöja på resterna från vällingen.


Efter frukosten fick Daniel värsta sjukryckte å började koka en massa sand till akvariet, Thella somnade igen vid 11 helt utslagen (hon är inte heller helt kry) hon sov i nästan 2 timmar. Under den tiden hann vi koka all sand, daniel gjorde vattentester på akvariet, jag skrev lite i Thellas och Oliwers minnes böcker, Oliwer lekte med lego och Daniel packa in alla tomtar under trappen. Ja vi hann med rätt mycket faktiskt.
 Fin tröja va, det är Freddes gamla.
 Leka lite star wars är super kul
  
Pappa kokar sand. Trodde han gjorde stor kok i någon mat men inte då
  Byggde lite mer rymdskepp på sitt rum
 undrar varför Oliwer vill gå barbröstad jämt, kan de ha något med hans pappa att göra?
 När Thella vakna ville hon oxå var med.
 Lite lek innan maten

Efter maten tog vi på oss och gick ut för att få lite frisk luft och plocka bort julbelysningen i granarna på framsidan
  Barnen lekte med den trasiga traktorn.
 Pappa trodde visst de fanns snö men Thella tyckte de var super kul iallafall.
 Oliwer och jag körde en egen variant av utebandy, vi gjorde mål emellan varandras ben skit kul faktiskt pröva det nästa gång.

Vid 4 tiden gick vi in för en snabb fika innan det var dags för Oliwer och mig att gå till gympan. Gympan gick jättebra det var bara ca 5 gamla barn sen förra terminen å en heldel nya. Till Oliwers glädje var dagis kompisen Isak en av de nya. När vi kom hem efter gympan blev det lite kvällis sen en dusch och till sist en saga innan det var dags att släcka lampan för natten.
mums med muffins
 försökte ta ett kort på Thella men hon var ute efter något annat
 och hon fick tag på de oxå.

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen med en film och lite morötter.

Ses kram




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0