Bara 12 dagar kvar

sen ska skiten bort.

Inte mannen utan de ogräset som växer i fejset på honom.
Tycker verkligen inte om de. Men eftersom min hårt interligenta lillebror käckte iden om att grabbar som skulle på metalica festivalen skulle spara till skägg eller mustasch, så växer skiten där nu.
Å vad jag har hört med mina insidertips så är de inte många fjun som syns på lillebrors hacka.
DÅLIGT PIERRSA DÅLIGT.......

Nog om de.
Idag jobbade Daniel så jag har roat barnen så gott jag kunnat.
Vi skyndade oss iväg till konsum på förmiddagen innan regnet kom.
  väldigt mörkt överallt
 börjat med "nya" vagnen eftersom den andra pajade.

Hann faktiskt nästan ända hem innan de kom. Men sen försvann de lika fort igen,
så vi stannade kvar ute en stund och lekte.
Potatisbullar och korv fick de nöja sig med idag, sen somnade Thella.
Så Oliwer och jag spelade lite spel den timmen hon sov.


När hon vaknat lekte barnen lite upp och jag bäddade rent i sängarna.
Fick i oss varsin smörgås sen var de dags att gå ut en sväng igen.
 Thella kom på att de var jätteskoj att hoppa i vattenpölarna.
 gungan besökte vi självklart.

Oliwer gungar Thella

 lekte lite affär oxå

Sen hittade Oliwer ett klätter träd som han var tvungen att klättra i, fanns en till som var lite sugen.

Stora killen


Stora tjejen.

Oj oj nu är Allsången slut och mitt tvprogram börjar, dags att plocka fram sista popcornpåsen.
Kram på er



Kommentarer
Lollo

men gud så stor thella har blivit!!!



och vilken läskig karl :-o

2009-07-09 @ 19:42:45
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/
Din lilla bror!

Men det kommer en mustasch!

Det tar bara lite tid, men om en vecka så kommer jag nog ha en perfekt moppe mustasch! :)

2009-07-10 @ 00:18:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0