Imorgon drar vi

Konstigt nog är jag inte ett dugg nervös än, borde kanske vara de med tanke på planet som är spårlöst försvunnet.
Men jag ser de som så att de räcker ju med att 1 plan försvunnit, vi tar och hoppar den biten verkar så himla tråkigt sånt där.
Pratade med Fredde förut (han ska oxå med) han sa att de kollat vädret där nere och de skulle visst bli regn. Iallafall tisdag och onsdag. Så onsdag får vi väl sitta inne och uggla i baren. :-)
Nej då de kommer nog bli hur bra som helst de där, bara bilen tar oss till arlanda är jag nöjd.

Idag har vi fixat de sista här hemma. Jag har klippt gräset och städat av hemmet. Daniel och Oliwer har packat in allt i bilen. Sen har Daniel ordnat lite med akvariet och nu i kväll fogade han hallgolvet. Blev riktigt bra, men vi (läs Daniel) hade kanske kunnat tagit en lite mörkare färg till foget.

Här kommer lite bilder från dagen sen ska jag ta och hoppa i säng, så man orkar med morgon dagen.
 gullungarna

 fotografen thella är igång
 vattnet måste fyllas på så de räcker alla dagar.
 polisen Oliwer fångar mattjuvarna här hemma.
 kolla blicken på henne, hon snodde min potatisbulle.
 Oliwer tömde ut allt vatten i vattenpistolerna, så vi kunde lägga undan dem.
 här börjar de komma gräs.

Lite fika pause hann vi med i solen, Oliwer fick sina favis bullar. Och Thella fick kex.
 
Men pappa hade mycket godare kaka som hon ville ha.
 men ge mig den

ta den då...

 packnings dags.
 bara vi och skötväskan som ska in, sen drar vi.

Ja nu ska jag ta och göra sängen sällis, känner att kroppen behöver de.



Kommentarer
Sofia

Ha det nu så bra och njut åt fam. Nylèn också=)!

Hälsa O från N!

Kramar Sofia

2009-06-02 @ 08:59:47
URL: http://blondinmama.blogspot.com
Persica

Jag vill passa på och önskar er LYCKA TILL på resa/flygtur! Aldrig varit där som ni ska till, ska bli spännande. Kramar!

2009-06-02 @ 12:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0