Hittade

Lite kort i Daniels mobil nu i kväll när jag laddade över dem till datorn.
Bjuder på några

 Ja de var kort från Daniels mobil så vad hade ni väntat er?
 Denna fisk är numera och simmar på andra sidan molnen
  Ja här ligger Daniel tydligen när han "jobbar"
 Sköter man sig inte i affären hamnar man här
 Man tager vad man haver heter de visst enligt Daniel
 Såna här frestande mms får jag ofta från min underbara man.
 goding
 svettigt på lek och buslandet
 Amilia i snön  hennes päron

När Malou och Emil var hos oss tog Daniel och jag barnen på en promenad med pulka/bob.
De hela började ju bra men sen spåra de liksom ur när Thella inte vill åka pulka utan bara skulle åka bob vilket Oliwer absolut inte var sugen på.
Här kommer lite kort från den dagen.
  just här har jag tröttnat på att Thella slängde sig ut pulkan hela tiden.
 bild bevis på hur hon verkligen slängde sig ur pulkan å hur jag tröttnade.

 banan är gott

Är de här släkt tro?
  

Avslutar med yttligare en bild på Pippa Långsamt


God natt kära bloggläsare nu ska kudden kramas och ögonen stängas annars kommer inte jag orka med morgondagen.




Kommentarer
Malou

Han är rolig den där Daniel, men han lever inte upp till namnet Pippa Långsamt väl?

2009-03-19 @ 10:31:01
Jessie

En porrig pippi?!?! hahahahahahahahahaha tårarna sprutar

2009-03-19 @ 20:54:14
Sofia

Kanske o och N kan leka i helgen!?

Vi hörs!

2009-03-20 @ 17:25:59
URL: http://blondinmama.blogspot.com
Kaisa

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...

2009-03-21 @ 20:54:46
URL: http://nolia.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0