Lite roligt

Häromdagen var vi ute och handlade lite.
Oliwer sprang runt i butiken och började känna på grejer som låg på golvet.
Som vanligt säger jag till att han inte får ta på grejer som ligger på golvet.
Efter en stund säger han
-Mamma om du trillar och ligger på golvet då kommer inte jag plocka upp dig...
För du säger ju att man inte får plocka upp grejer från marken.


Å igår tjatade Oliwer på mig om att han ville ha yogurt förklarade att vi bara hade fil.
Men de ville han inte ha, sen fortsatte han tjata och undrade om jag inte skulle göra mellis åt honom.
Tillslut tappa jag tålamodet och sa
-Nej Oliwer jag ska inte göra mellis åt dig för du kan ju inte bestämma dig vad du ska ha.
-Men mamma om du tar fram öronen så hör du vad jag säger.

Ja så kan de låta hemma hos oss, Ludde har fått sig ett å annat skratt under denna vecka.

Nu ska jag ner och kolla hur de går för honom vid frukost bordet med mina två härliga barn




Kommentarer
Lollo

Oliwer är så sjukt rolig!!!

2009-03-13 @ 17:42:30
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/
Sofia

Oliwer är en klok liten man,ha,ha!

2009-03-13 @ 18:08:08
URL: http://blondinmama.blogspot.com
Jessie

Åååå va ja diggar hans kommentarer!!! Tova har ju oxå en massa såna men jag kommer fasen inte ihåg när jag ska blogga =(.

2009-03-14 @ 22:39:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0