Snart dags för DHW.

Som jag har sett fram emot de hela dagen lite popcorn i sängen och sen ett super bra program utan man och barn i samma rum, kan inte bli bättre.

Idag har vi haft en rätt lugn dag.
Jag började med att kolla igenom Thellas alla kläder, hittade en del som de var dags att plocka bort.
  
Sötisen

Sen var de bara att ge sig ut och skotta på framsidan, inte direkt kul nu när man var inställd på att våren var här.
  skit snö
Inte ens Oliwer tyckte de var skoj att de hade snöt igen.

Medans jag skottade och Thella sov kollade grabbarna på en film och käka glass.


 nyvaken
 hmmm Thella har inte rikitgt fattat hur man använder pottan än.
 Thella ville oxå vara med killarna.

Kl 3 var de dags att åka och lämna Oliwer hos kompisen Neo. Vi andra skulle passa på att handla lite under tiden.
Oliwer hatar verkligen att handla så vi brukar passa på när han är på dagis på tisdagar. Men som sagt eftersom han inte var där idag så passa vi på när han var och lekte.

Sen hann vi fixa lite med bilen och slänga i oss en korv innan de var dags att hämta hem honom igen.
 Gungan var verkligen toppen idag efter allt shoppande.

Båda barnen somna rätt tidigt idag så nu ska jag fixa lite popcorn och göra mig redo för tvkväll.

En liten hälsning till Sofia.
Ja min son är inte lätt att bjuda på mat, men kyckling och ris gillar han iallafall.
Men Daniel hade lovat honom hamburgare till kvälls mat här hemma så de var nog de han väntade på.
Ja han är inte lätt min son undrar vem han fått de ifrån ???




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0