Utmanad

Eftersom Jessica envisats med att utmana mig på denna grej är de ju bara att ställa upp och göra mitt bästa.

1. Vad heter du: Malin

2. Ett ord på fyra bokstäver: Majs

3. Flicknamn: My

4. Pojknamn: Melwin

5. Yrke: Målare


6. Färg: Mörkblå

7. Klädesplagg: Munkjacka


8. Mat: Minestronesoppa


9. Sak i badrummet: Munskölj

10. Plats/stad: Malmö


11. En orsak att vara sen: Mannen tar alldeles för långtid på sig att göra sig iordning.


12. Något man skriker: MENNNNNN


13. Film: Masjävlar


14. Något man dricker: Mjölk


15. Band: Meat Loaf

16. Djur: Mjölbagge


17. Gatunamn: Mirabelsväg

18. Bil: öööö bilmärken fasen vet ju knappt vad vi har för något.? Nej vänta nu Mitsubishi (ja Daniel de stavas säkert inte så men va fan jag kom på ett bilmärke så de jämnar ut sig)


19. Sång: Mera mål


20. Aktivitet med mer än en deltagare: Mun mot mun metoden, minigolf är ju heller inte så kul att göra själv.

Ja de gick väl sisådär, men jag tar och utmanar

http://fampalmernilsson.blogg.se/ Malou
http://iemmashus-emma.blogspot.com Emma



Kommentarer
Persica

Bräävoo! Ööh sista frågan 20.. har vi missat? ;o)

2009-03-06 @ 21:32:24
Malou

Men snälla du. Mjölk?Varför inte coola, och sen har ni ju en volvo, och det finns ju andra bilmärken som inte är så svåra att stava. Du är ju knäpp. Förresten är jag besviken på dig, att du inte har gissat slemet.:-(

2009-03-06 @ 23:26:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0