Vår söndag

Hände nog inte så mycket i går. Jag började känna mig hängig med halsont och huvudvärk.
Thella var super snorig och inte alls på humör, Oliwer var överaktiv visa stunder och ville inte alls vara sjuk längre.
Vi dealade lite här hemma och kom fram till att han skulle få gå på simskolan men inte gympan. Han skulle nog igentligen inte ha gått på något av de men idag var de klädsim så de har han sett fram emot så länge att jag/vi inte kunde vara så elaka att inte låta honom gå.

 Pratar med gammelmormor i telefon.
(lägg märket till strumpvalet, en av varje. Finns en förklaring till de hela men de kommer senare)

Vi hade tänkt åka hela familjen till simskolan men Thella var inte alls på humör för de så snälla farmor och farfar ställde upp och tog henne en stund.
 Men där var hon inte så social precis hon hade sovit en del och grinat en del.
redo för lite simskola

Efter simskolan åkte vi bara en snabbis ut till daniels jobb för att kolla om han fått något nytt schema och hämta hem en grej till hans föräldrar.
Hem igen för att få något i magen och hämta hem lilltjejen.

 5 pannkakor fick han ner börjar nog bli friskare nu.

Thella fick jag till att somna i våran säng efter mycket snurrande och grinande.


Sen vaknade hon igen runt 9 och ville inte alls sova mer, hon var super trött men hade ingen ro i kroppen. Så mamma och pappa fick snällt sitta ner i vardagsrummet med henne några timmar.
 skönt att de finns en säng i vardagsrummet.
 gos med pappa vilket kan leda till att man får smaka lite tårta.
 lite bil orkade hon köra en stund
 jag är sjuk syns de???
 nu tillbaks till strumpmysteriet.
Jo så här var de. Oliwer har en förmåga av att skrika så fort något går fel och inte alls blir som han tänkt sig.
Imorse var de strumpan som var felet. Daniel tröttnade på skriket och slände ut den på altanen. Där fick den sen ligga hela dagen och i natt när han tog in den var den platt och hård.

Ja de var vår händelserika söndag hoppas eran var lite roligare.

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0