Pengarna bara försvinner

suck oxh stön vad allt måste kosta så mycekt jämt. Var på stan i ca 2 timmar idag och gjorde av med ca 900:- i 3 affärer bara. Fattar inte hur jag lyckas, eller jo de gör jag väl igentligen. Jag kollar in en massa grejer som jag bara måste ha, sen öppnar jag plånboken och låter pengarna flyga ur den fort innan Daniel hinner stoppa mig.
Nå ja överdrev kanske lite där. JAg passade på att handla medans Daniel och Oliwer var på bio.
Man är ju inte dum;-)

Idag handlade jag för lite mer än 600 på apotekt inför resan. Fanns lite vi behövde fylla på i medicinskåpet.
Var inne en sväng på Lindex oxå och hittade ett par super snygga shorts, en tshirt och en munkjacka till Oliwer.
  
Tyckte de var så himla snyggt å han behövde ltie nytt inför resan, inte så skoja att bara ha en massa döskalletröjor i svart.
Hann in en sväng på stadium där fick jag med mig ett par bikinitrosor för 50:-
Var oxå inne en snabbis på Våra Små. Skulle kolla om de hade badring till Thella som hon kan sitta i.
Pratade med Neos mamma Sofia lite oxå. Å bara så att du vet , har jag fått klartecken ifrån Daniel. Kommer in och köper den någon dag nu framöver.

Annars vad har hänt idag?
Jo vi fick för en gångskull upp hela familjen i morse så vi tog bilen till dagis för att lämna Oliwer.
 Thella kollade sig i spegeln och gjorde miner åt sig själv, rätt roligt att se.
Efter de åkte vi direkt till polisen för att hämta ut passen.
 Hjälpte pappa att låsa bilen utanför polisen.

FY F.. så jag såg ut på kortet. Så minns jag inte alls de ifrån när vi tog de, men när de togs fick man nog se de i färg och nu var de svart vit. Jag har värsta ringarna under ögonen, ser inte klok ut. Å kottten jag försökte ta kort på korten men de gick inte så sorry du får inte se hur fruktastvärt miffo jag ser ut. Å var lika glad för de för du skulle haft mardrömmar flera veckor efter de. JAG LOVAR, FÖR JAG KOMMER HA DE.

Tog en sväng förbi Willys för att fylla på lite. Gick rätt fort idag för vi skulle inte ha så mycket.
Sen hem igen för att mata och söva Thella innan vi skulle upp på stan.
  Hon är stark vår lilla tjej.

När bion och alla affärer var avklarade åkte vi hem, men först stannade vi till en sväng vi kossorna.
  
Thella tyckte de var okej när de höll sig en bit ifrån, när de kom för nära blev hon lite skraj.

Sen var de bara att åka hem för att fixa lite kvälls mat. Idag lyxade vi med stuvade makaroner, korv och köttbullar.
Båda barnen sov när kl var halv 8, vilket är evigheter sen sist. Så nu ska jag läsa klart mig bok och softa framför tv:n hela kvällen.

kram på er.


Kommentarer
Jessie

men fyyyy va besviken ja blev nu... du kan väl prova att mms:a ;-) O så lätt skrämmer man inte mig!! Jag ser ju mig själv i spegeln i varje morgon asg

2009-05-07 @ 13:04:20
Sofia

Säg till nästa gång du är inne så kan du få handla

supersnygga kläder superbilligt (de är från förra sommaren)och våra vänner får chansen att handla dem först innan vi tar med dem på sommarrean!!

2009-05-07 @ 19:35:42
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0