3 dagarsfeber ?

Ja de verkar som om de är de Thella har haft.
Igår hade hon lite röda små små prickar på magen och ryggen, men
eftersom hon är lite små prickig emellan åt pga torrhud så tänkte jag
inte mer på de.
Men imorse var hon prickig i ansiktet och mer på kroppen, ringde
BVC för att kolla vad de kunde vara. Hade lite i bakhuvudet att de kunde
vara 3 dagarsfeber eftersom Winnsan haft de nyligen.
Och jo visst trodde BVC sköterskan de, men eftersom Thella haft lite
feber idag igen sa hon att de lika gärna kunde vara en virus rekation.
Nå ja de var inget farligt och de kliar inte vad de verkar som på Thella.
Natten till idag sov hon i vår säng hon sov oroligt och pekade hela tiden
på munnen. Tror de är tänderna som spökar, för några blåsor hittar vi inte.
Så skönhetssömnen i natt är lika med NOLL.

Idag dag fyller Oliwers "bästis" Neo 6 år.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN STORA KILLEN!

( Ja Sofia känner du igen kortet så beror de på att jag "lånat" de
från din blogg )

Efter frukosten åkte Daniel och Oliwer för att bada igen.
De passar på när jag är hemma och är sjuk. 
Thella och jag bäddade ner oss i soffan och kollade på tv.
 Sjuk dotter vilar i soffan

Killarna kom hem en snabbis för att slänga i sig lite lunch,
sen snabbt iväg för att kolla på bio.
 Redo för Monster vs Aliens

Så fort killarna kom hem hoppade de i badet med Thella.
Jag passade på att röja lite här hemma.
Under tiden de var på bion hade Thella och jag rensat hennes
urvuxna kläder och plockat bort sommarkläderna.
Så nu får vi plats med allt de nya som ska köpas ;-)

 envis dotter som inte kunde vänta med att gå i.
 min underbart knäppa familj.
  prickis

Innan vi stoppade 2 trötta barn i sängen köpte Daniel
Mc Donalds åt oss. Tack älskling de var gott.

Nu sover barnen och jag ska kolla på Bonde söker fru.
Avslutar med kvällens sista kort.

God natt på er.

Jag ser de snöar jag ser de snöar de var ju roligt HURRA.







Kommentarer
Malou

Så där såg Winnies utslag också ut. Så det är nog 3-dagars-feber.

Hur mår hon nu då?

Här snöar det också. Blir till att ta på vinterdäckena i helgen.

2009-11-05 @ 10:07:04
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
sofia

Hi,hi du valde det kortet! Jag måste visa Neo imorgon att du grattar honom på bloggen!

kram

2009-11-06 @ 22:23:40
URL: http://blondinmama.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0