Grattis på födelsedagen

världens bästa syster Malou.



Hoppas dagen varit bra, och vi ses på Fredag/Lördag.

Idag har jag "jobbat" 8-16. Brukar "jobba" till 17 men eftersom
dagis hade planeringsdag så stängde de redan 16.
Vilket passade mig som handen i handsken.

Så när jag kom hem hade mannen och barnen dukat upp
med lite fika. Hade lite familjemys och kollade vad som
hänt under dagen.

 syskonmys
 star wars och mush = star wars och smörgås.
 Daniel hade tagit med sig barnen till stan för att kolla
i leksaksaffärerna en stund på eftermiddagen. Helt ok för att fördriva tiden lite.

Sen var de bara för mig att ta tag i alla miljoner papper
som ska fyllas i och skickas in till försäkringskassan.
Fick ringa dem 2 gånger för att kolla så jag verkligen fyllde
i papperen på rätt sätt.

Nu ikväll har vi ätit lite kvällis, ring Malou och sjungit för
henne. Och nu har Daniel somnat inne hos Oliwer och Thella
sover i sin säng.
Jag ska ta och krypa ner i sängen och kolla på Ullared och
CSI. Perfekt avslut på dagen, om nu bara huvudvärken
kunde försvinna.

Ha en fortsatt trevlig kväll.
Så ses vi en annan dag.


Kommentarer
lollo

sååå snygg hon e =) va skumt för på min blogg står det att du uppdaterade för 3 veckor sedan..

2009-11-25 @ 18:21:53
URL: http://trollmammsis.blogspot.com/
Malou

Visst är jag snygg ja Lollo! Ligger i släkten. ;-)

2009-11-26 @ 19:48:53
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Jessie

Fy f*n för alla dessa papper o krångel som man måste fylla i! A-kassa o fk borde vara uppbyggt så folk begriper vad man ska göra! Hoppas de löste sig iaf!

2009-11-26 @ 19:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0