Måndag

och jag längtar redan till helgen.
Inte alls sugen på att gå upp tidigt på mornarna.
Sen är de så himla trist att komma hem när de är kolsvart
ute. Känns som om man går från sängen till "praktiken" sen
till sängen igen.:-(

Idag var de pappadag för barnen, och de led minsan inte.
Snacka om att han samlade på sig pluspoäng här hemma.

MMS från Daniel 11:19
 Kräm time.

Skickade då tillbaks att de kanske borde vara lunch dags istället.
Och undrade varför hon hade på sig klänningen från fotograferingen.

SSM svar från Mannen.
Nu är jag hemma. Kräm i finkläder hela dan.

MMS från Daniel 11:48
 Lunch?

MMS från Daniel 13:46
 Duktiga hos läkaren

Ja jag säger då de. Hårda mamma ligger på väldigt mycket
minus nu. Får smöra in mig ordenkligt i helgen när Daniel är med
grabbarna igen.

På "jobbet" gick de bra jag fick friskt luft om inte annat.
Sen hade de planering idag så de stängde redan kl 16.
Inte mig emot så jag fick sluta 1 timme tidigare.

Kom hem till ett dukat bord. Potatisbullar och bacon. :-)
Efter maten röjde jag undan all tvätt som inte var vikt sen igår.
Sen fick jag på barnen tomtekläderna och tog lite kort.
33 st för att vara exakt å inte fasen blev de något bra.
Ska försöka hitta några som går att använda för jag orkar inte
göra ett försök till.

 men hallå kan ni liggar brevid varandra?
 nej snutten och tutten är viktigare
 att ha tv:n på var inte så övertänkt den var mer
intressant än fotografen
 okej här börjar mamma sucka och inse att de är kört.

Ja som ner ser har jag ett hårt jobb framför mig.
Men nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på Ullared.

Vi hörs kram



Kommentarer
Malou

Haha, det där sköter Daniel riktigt bra. :-)

Hade tänkt försöka få till ett bra julkort på Winnie med tänkte jag, får se hur det går. :-)

2009-11-09 @ 21:04:02
URL: http://fampalmernilsson.blogg.se/
Kaisa

hehehe... Å alltid kul att ta julkort... kanske ska börja med det nu... kanske tar några veckor tills man får till det...

2009-11-12 @ 22:41:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0