Feber feber bara vanlig feber.


Ja stackars Oliwer fick vara hemma idag. Han hade ingen feber närhan vaknade men den smög sig sakta men säkert sig på under dagen. Sen hade han 38 grader hela dagen fram till kvällen då den steg till 39. Men efter lite alvedon bliv han lite piggare och kunde få i sig lite kvälls mat innan han somnade som vanligt vid halv 8-8.
Han har inte varit allt för aktiv idag, utan förflyttat sig från sängen-datorn-soffan-datorn-soffan och sen återigen sängen.
Får se hur han kommer var under natten. Natten till idag sov Daniel inne hos honom.
 pluttisen

Thella har iallafall varit på dagis som vanligt, idag var de Daniel som lämnade och de hade gått bra.
Idag har Daniel inte jobbat men inte fasen har jag sett så mycket av honom för de.
Han lämnde Thella imorse var borta 1 timme. Kom hem målade lite på garderobsdörrarna, sen åkte han igen och kom hem igen med Thella lite efter 2.
Men under tiden han var borta hade han veckohandlat, köpt en pool till nästa sommar och en vattenscotter till Oliwer. De har så mycket billiga bra grejer på hans jobb ;-)
 Oliwer var lite skeptisk till denna men vi får väl se nästa sommar om
de är något att ha.
 nu målar vi i vardagsrummet oxå, fastnade så mycket små flugor på dörrarna ute. Vilket vi inte tyckte var så snyggt.

När Daniel och Thella kommit hem kunde jag springa till tvättstugan när jag ville. Vilket underlättar de hela. Oliwer var inte så glad åt att vara själv inne. Men han var super duktig och var de iallafall medans jag sprang ut och in hela tiden. Fixade hem telefonen så han bara kunde trycka på en knapp så den ringde min mobil. Hur smidigt som helst, han ringde bara de 2 första gångerna jag sprang ut.
Å första gången var för att säga att Malou hade ring och sökt mig, så jag skulle ringa upp henne när jag kom in. :-)

 Pappa och Thella hade ett intressant samtal på trappen om dagis.
 men hon var mer intresserad av russinen. Eller "dodis" som hon säger.

Nu ikväll har vi grillat kyckling, blev väldigt gott.
Så nu är magen glad och redo för att lägga sig.
Hoppas på en lugn och feberfri natt, vi hörs imorgon

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjenwiden

Här kommer jag skriva och lägga upp bilder om det som händer i vårt liv.

RSS 2.0